Informace k nástupu ke studiu ve školním roce 2025/2026
Vážení rodiče, milí žáci, na této stránce najdete všechny potřebné informace.
Učebnice
Učebnice si žáci zajišťují sami. Seznamy pro jednotlivé skupiny oborů jsou uvedeny v přílohách zároveň s návodem, jak nakoupit se slevou.
Upozornění: Některé učebnice na seznamu nejsou pro celou skupinu oborů - viz poznámka u titulu v příloze (např. Technické kreslení).
Pokud nabídky uvedeného e-shopu nevyužijete, použijte přílohu jako seznam k nákupu. Na uvedeném webu jsou i obrázky požadovaných titulů. Věnujte pozornost správnému vydání hlavně u učebnic cizích jazyků.
Pracovní oblečení
Žáci všech oborů kromě technického lycea budou potřebovat do praxe a odborného výcviku pracovní oblečení (kalhoty, blůza, tričko, čepice), na který vybíráme příspěvek.
Z bezpečnostních, hygienických a estetických důvodů požadujeme jednotnou barvu pracovního oblečení, kterou určí škola. Pracovní oblečení bude označeno názvem naší školy, toto je nezbytné pro budoucí odborné praxe na externích pracovištích. Škola Vám zajistí pořízení tohoto oblečení, příspěvek na jeho nákup je ve výši 800 Kč.
Pracovní obuv
Žáci všech oborů kromě technického lycea budou potřebovat do praxe a odborného výcviku pracovní obuv, na který vybíráme příspěvek. Naše škola Vám opět zajistí pořízení vhodné pracovní obuvi, příspěvek na nákup je stanoven ve výši 400 Kč. Příspěvek na objednané oblečení a příp. obuv uhraďte buď bezhotovostním příkazem na číslo účtu 7731711/0100 nebo v hotovosti na pokladně školy.
Nezapomeňte uvést do poznámky jméno a příjmení žáka a variabilní symbol pro příspěvek na pracovního oblečení a obuv, který byl zaslán e-mailem.
Měření pracovního oblečení a obuvi
Měření pracovního oblečení a obuvi proběhne v termínech 16. 6. 2025 od 8.00 do 14.00 hodin nebo 24. 6. 2024 od 8.00 do 14.00 hodin (dle Vašich časových možností) v aule školy, budova A, Manželů Curieových 734.
Osobní dotazník pro žáka školy
Jde především o doplnění potřebných údajů žáka školy do školní matriky.
Vytiskněte a podepsané zašlete buď elektronicky na office@spst.cz nebo papírově na sekretariát školy.
Adaptační program
Začátkem měsíce září je pro žáky 1. ročníků připraven adaptační program.
Informace a termíny k adaptačnímu programu budeme ještě průběžně doplňovat. Pouze dotazník prosím vyplňte a odešlete elektronicky na office@spst.cz nebo papírově na sekretariát školy. Výzva k úhradě adaptačního pobytu Vám bude zaslána e-mailem v měsíci srpnu 2025.
Školní stravování
Škola má vlastní školní jídelnu pro celodenní stravování. Žáci si volí oběd ze tří druhů jídel a dále si mohou objednat dopolední svačinu.
Vytiskněte a podepsané zašlete elektronicky na mdvorakova@spst.cz K přihlášce ke stravování prosím nezapomeňte přiložit souhlas s inkasem (potvrzení z banky) dle pokynů v informacích o stravování.
Ubytování v domově mládeže
Všechny informace pro zájemce o ubytování v domově mládeže i ubytované žáky jsou k dispozici na našich webových stránkách.
Školní průkaz ISIC
Střední průmyslová škola Třebíč zavádí od školního roku 2025/2026 jako jediný identifikační doklad žáka mezinárodní studentský průkaz ISIC. Ten funguje jako čipová karta ke vstupu do školy a domova mládeže, k evidenci docházky, kopírování, tisku a výdeji stravy.
Částku 350 Kč za pořízení průkazu uhraďte buď bezhotovostním příkazem na číslo účtu 7731711/0100 nebo v hotovosti v pokladně školy do 16. 6. 2025.
Nezapomeňte uvést do poznámky jméno a příjmení žáka a variabilní symbol, který byl zaslán e-mailem.
Vyplněnou žádost o vydání průkazu přinese žák do školy v některém z těchto termínů:
- 16. červen 2025 v době od 8 do 14 hodin,
- 24. červen 2025 v době od 8 do 14 hodin.
Ve stejný den budeme žáky za účelem vystavení průkazu také fotografovat. Hotový průkaz žák obdrží na začátku školního roku.
Pokud se z vážných důvodů k fotografování nedostavíte, zašlete vyplněnou a podepsanou žádost spolu s fotografií elektronicky na e-mailovou adresu: dcafourkova@spst.cz do 25. 6. 2025.
Upozorňujeme na dodržení formátu fotografie (viz požadavek zhotovitele karet).
Termíny pro odevzdání dokumentů a platby
Termín pro zaslání vyplněného osobního dotazníku, přihlášky na stravování, dotazníku k adaptačnímu programu a poukázání finanční částky za pracovní oblečení, obuv a průkaz ISIC je 16. 6. 2025.
Zahájení školního roku
Zahájení školního roku 2025/2026 je 1. září 2025 v 8.05 hodin. Umístění jednotlivých tříd 1. ročníků v budovách A a B bude zveřejněno ve vestibulu na nástěnce.
Dne 1. září 2025 budou žáci 1. ročníku přítomni ve škole cca do 12.00 hodin.
Sledujte průběžně naše webové stránky, informace budeme upřesňovat.